NCC Health Checks

ncc health_checks run_all
ncc log_collector --last_no_of_days=1 run_all
ncc hardware_info update_hardware_info
ncc hardware_info show_hardware_info
ncc hardware_info show_hardware_info --cvm_ip=<CVM-IP-address>
ncc health_checks network_checks check_ntp
ncc log_collector cvm_config --anonymize_output=true
ncc log_collector sysstats --anonymize_output=true
ncc health_checks system_checks curator_scan_time_elapsed_check
ncc health_checks system_checks cluster_services_status
ncc health_checks system_checks check_vm_pinning_config
ncc health_checks sar_checks sar_stats_threshold_check
ncc --ncc_version
ncc --version 
ncc log_collector --start_time=2018/01/21-09:00:00 --end_time=2018/01/25-11:59:59 sysstats
ncc health_checks hardware_checks disk_checks sata_dom_fwv_check
ncc health_checks hardware_checks disk_checks sata_controller_check
ncc health_checks hypervisor_checks esx_sioc_status_check
ncc health_checks network_checks check_ntp —cvm_list=<CVM-IPs-separated-by-commas>
ncc health_checks hardware_checks disk_checks sm863_status_check 
ncc health_checks system_checks auto_support_check
ncc health_checks hypervisor_checks check_vcenter_connection
ncc health_checks network_checks cvm_time_drift_check
ncc health_checks system_checks notifications_dropped_check
ncc health_checks hypervisor_checks esx_driver_compatibility_check
ncc health_checks hypervisor_checks uvm_ide_disk_check
ncc health_checks sar_checks hold_latency_threshold_checks sar_stats_threshold_checks
ncc health_checks hypervisor_checks check_vcenter_connection
ncc health_checks system_checks bmc_bios_version_check
ncc health_checks system_checks --plugin_list=cluster_version_check,cvm_reboot_check
ncc health_checks system_checks help_opts
ncc --rerun_failing_plugins=True
ncc --ncc_enable_intrusive_plugins=true health_checks network_checks inter_cvm_bandwidth_check
ncc health_checks data_protection_checks protection_domain_checks recovery_point_availability_check
ncc health_checks system_checks ldap_config_check
ncc health_checks system_checks hostname_resolution_check
ncc health_checks system_checks sufficient_disk_space_check
ncc health_checks network_checks 10gbe_check
ncc health_checks data_protection_checks protection_domain_checks cross_hypervisor_ngt_installed_check
ncc health_checks cassandra_checks cassandra_status_check
ncc health_checks cassandra_checks ring_balance_check
ncc health_checks system_checks remote_support_status_check
ncc health_checks data_protection_checks remote_site_checks remote_site_has_correct_cluster_info_check
ncc health_checks data_protection_checks remote_site_checks remote_site_connectivity_check
ncc health_checks network_checks duplicate_cvm_ip_check
ncc health_checks system_checks content_cache_dedup_ref_check --cvm_list=<CVM-IP-address>
ncc health_checks system_checks vms_per_datastore_check
ncc health_checks hypervisor_checks vmknics_subnet_check --cvm_list=<CVM-IPs)
ncc health_checks network_checks zeus_config_ip_address_check --cvm_list=<CVM-IPs>
ncc health_checks hardware_checks disk_checks storage_container_space_usage_check
ncc health_checks hardware_checks disk_checks storage_pool_space_usage_check
ncc health_checks system_checks rpo_validation_on_storage_heavy_cluster
ncc health_checks system_checks gflags_diff_check
ncc health_checks hypervisor_checks esx_vaai_plugin_check






















No comments:

Post a Comment